Wednesday, June 17, 2015

Jack

Myślałam o tym żeby Cię wykończyć nerwowo należy Ci się ale wiesz nie chce mi się jestem dosyć leniwa myślę też ze juz dałam Ci lekcje wiec jesteśmy kwita jeśli faktycznie tak jest ze Ty jesteś mną zainteresowany  (z mojej perspektywy nie ale cóż ludzie są różni) to prawdziwa szkoła życia będzie dla Ciebie jak dasz sobie spokój nie ma szansy żeby coś było między nami nie buduje się dobra na krzywdzie a Ty w pewien sposób mnie skrzywdziles specjalnie mnie wkurwiales mam prośbę daj sobie spokój z tymi wszystkimi sztuczkami IT na pinterest po prostu walk away przetraw cala te sytuacje wyciągnij wnioski i poszukaj sobie kogoś innego jeśli od teraz nadal będziesz robić jakieś sztuczki IT to znaczy ze naprawdę jesteś śmieciem a nie człowiekiem bo to będzie mnie wkurwiac ja się z Tobą pozegnalam

No comments: