Thursday, June 4, 2015

Pinarz

Po robie sobie z pinarza jaja w ten sposób odreaguje on mnie nie lubi on mnie kocha po raz pierwszy w życiu tak kocha i będzie mnie kochał do końca swojego życia ale dzięki swojemu uroczemu popierdoleniu nigdy nie dowiem się kim jest nigdy się nie spotkamy itp. Ale on zawsze będzie mnie kochał zawładnelam jego sercem na wieki a proszę bardzo nie mam nic przeciwko tylko mam małą prośbę jeśli naprawdę mnie tak kochasz i moje szczęście jest dla Ciebie ważne to proszę nie pinuj wtedy kiedy ja pinuje alez najdroższa jak mam wiedzieć kiedy mam nie pinowac? ??? Najdroższy nie da się tego wiedzieć nawet wielka miłość nie jest w stanie tego odkryć po prostu nie wysyłaj mi pinów pinuj na swoje konto w ten sposób mnie uszczęśliwisz dobrze Kochana to wielkie poświęcenie z mojej strony bo bardziej kocham Cię wkurwiac niz Cię kochać ale zrobię to dla Ciebie to będzie mój dowód miłości wiem ze jak to zrobię to Ty uwierzysz ze naprawdę Cię kocham i wtedy najdrozsza będę mógł Cię przelecieć najdroższy proszę przelec mnie jeśli to sprawi ze znikniesz z pinterest zrób to i teraz i będzie po sprawie dobrze najdroższa juz zdejmuje spodenki:-) i żyli długo i szczęśliwie a ja sobie pinowalam w spokoju jak najdroższy mnie przelatywal:-)

No comments: