Friday, June 12, 2015

Robienie sobie jaj z Jacka

Wcale bym się nie zdziwiła jak za 10 lat Jack ujawni się i powie Kochanie w końcu sie zdecydowałem chce Cie oh Jack really should I get a divorce? Kochany mam rzucić dla Ciebie wszystko bo Ty w końcu się zdecydowałeś:-) oczywiście ze to zrobię jesteś k... taki spontaniczny i w ogóle musiałam zrobić na Tobie cholernie silne wrażenie bo tylko 10 lat zajęło Ci podjęcie decyzji chce ja :-) Kochanie nigdy wcześniej nie spotkałam człowieka który tak szybko myśli jesteś f.... amazing 10 lat Ci zajęło żeby w końcu stwierdzić tak zagadam i zaprosze ja na kawę k... to ci co tylko mnie zobaczyli i chcą już iść na kawę to jacyś pierdolnieci  ludzie

Oh jack jesteś jedyny w swoim rodzaju. .. czy też 10 lat Ci zajmuje żeby Ci no wiesz co jesli tak to może będziemy mieli szczęście i pokochamy się chociaż raz w życiu:-)

Jesteś okropna po prostu jak jack zagada tzn ze będzie ślub rozumiesz?  Ah ojej nie wiedziałam to jack bez poznania osoby bez rozmawiania z nią spędzania z nia czasu itp wie ze chce się z nią ożenić? ????no tak idiotko! !!!! No faktycznie głupia jestem nigdy bym na to nie wpadła :-)

No comments: