Friday, June 26, 2015

Wiesz

Jack nie chce mi się wierzyć że nie jestes w stanie rozmawiać z ludźmi nawet jeśli jesteś nieśmiały to sieć jest miejscem dla ciebie z jakiegoś powodu po prostu nie chcesz ok nie zmuszam nic na siłę ale pomysl ta cała sytuacja to absurd pinujesz dla mnie tak długo a nie jestes w stanie ze mną pogadać powiedzieć mi kim jestes dlaczego? Z mojej perspektywy mam cos w sobie co cie do mnie przyciaga ale nie na tyle mocno żeby to było realne jeśli mnie lubisz to dlaczego nie chcesz mnie zapytać jak się czuje co robię itp. Mojego czasu nie marnujesz ja sobie pinuje pisze bo lubię ale Ty moim zdaniem robisz sobie krzywdę na pewno możesz sobie kogoś znaleźć tylko musisz 'odejsc' to jest dla ciebie zle wierz mi nie chce nikogo skrzywdzić wiec proszę przemysl to wszystko i z pewnością w końcu dojdziesz do tego samego wniosku opowiedz te historie trzecim osobom ja opowiedziałam i do słownie wszyscy twierdzą że to jest chore

Nie wiem jak mam do Ciebie dotrzeć żebyś to zrozumiał liczę na twoją inteligencję i myślenie ....

No comments: